نبشی استیل دکوراتیو

خرید و قیمت نبشی استیل دکوراتیو

کاور نبشی استیل
زمان مطالعه: 5 دقیقه

معرفی و مزایای استفاده از نبشی استیل دکوراتیو

نبشی دکوراتیو یک پروفیل ال شکل است که از فولاد در رنگ های مختلف به شکل L با زاویه ۹۰ درجه با پایه برابر یا معمولا نابرابر ساخته می شود. هر دوی این نبشی های استیل از جنس فولاد ضد زنگ بوده و برای اتصال پل ها به ستون ها، مصارف دکوراتیو داخل منازل، دفاتر و ساختمان ها، اتصالات ستون ها و یراق نرده استیل و ساخت فقسه فروشگاه، اتصال لوله استیل، ساخت جاکفشی های بزرگ و پایه استفاده می شود. از نبشی های خرد شده نیز در ساخت آسانسور کابین استفاده می شود .

مزایای استفاده از نبشی استیل دکوراتیو عبارتند از :

  • دارای ظاهر جذاب
  • قابل بازیافت
  • مقاومت بالا در برابر زنگ زدگی، اکسیداسیون، ضربه و خراشیدگی
  • وجود نداشتن میدان مغناطیسی
  • دارای طول عمر بالا
  • مقاومت بالا در برابر خوردگی
  • نگهداری آسان و هزینه تعمیرات پایین

نحوه خرید

مرحله اول

ثبت سفارش کالای مورد نظر

مرحله دوم

با ثبت سفارش ما با شما تماس خواهیم گرفت

این یک عنوان است

ارسال بار در اسرع وقت

نبشی استیل را چگونه به دکوراسیون منزل خود اضافه کنیم ؟

برای اضافه کردن نبشی استیل به دکوراسیون منزل خود، می توانید به صورت زیر عمل کنید :

برای تزئین دکوراسیون داخل منزل، می توانید نبشی استیل را به عنوان یراق دکوراتیو در قسمت های مختلف منزل خود به کار ببرید. برای مثال، می توانید از نبشی استیل برای تزئین پنجره های منزل، سقف، درب و دیوار استفاده کنید .

برای تزئین پشت بام منزل، می توانید از نبشی استیل به عنوان یراق نرده استفاده کنید برای تزئین فضای باز منزل، مثلاً حیاط خود، می توانید از نبشی استیل به عنوان یراق نرده و یراق پشت بام استفاده کنید .

برای تزئین دکوراسیون داخل منزل، مثلاً در قسمت های پذیرایی و اتاق خواب، می توانید از نبشی استیل به عنوان یراق نرده و یراق پشت بام استفاده کنید .
برای تزئین فضای کار، مثلاً در دفاتر خود، می توانید از نبشی استیل به عنوان یراق دکوراتیو و یراق پشت بام استفاده کنید .

قیمت نبشی استیل روکار در 10 سایز متنوع

چگونه می‌توانم نبشی استیل دکوراتیو را نصب کنم؟

  1. آماده‌سازی ابزار و مواد

نبشی استیل دکوراتیو

چسب مخصوص به استیل یا سیلیکون مقاوم در برابر آب

ابزارهای نصب، از جمله مته و پیچ

2. تمیز کردن سطح

به دیوار را به دقت تمیز کنید تا از هر گونه گرد و غبار و اشیاء که ممکن است ترتیب نصب را دشوار کنند، پاک شود .

3. قطع نبشی استیل

نبشی استیل دکوراتیو را به اندازه مورد نیاز برش دهید. اگر باید نبشی را برش دهید، از ابزار مناسب مانند تراشهای استیل استفاده کنید .

4. اعمال چسب

روی لبه دیوار و نیز نبشی استیل چسب مخصوص به استیل یا سیلیکون مقاوم در برابر آب را اعمال کنید. این چسب را به تعداد کافی اعمال کنید .

5. نصب نبشی استیل

نبشی استیل را به دقت روی لبه دیوار قرار دهید. از یک ابزار مناسب، مثل پیچ و مهره، آن را بر روی دیوار بچسبانید. در صورتی که نبشی استیل دکوراتیو از نوع با پیچ و مهره باشد، پیچ‌های مناسب را با دقت در سوراخ‌های موجود در نبشی و دیوار بگیرید .

6. پایان دادن به کار

هر چیز اضافی و انبوهی از چسب را با یک پارچه تمیز کنید تا نصب تمیزی داشته باشد .

7. زمان خشک شدن

تا چسب کاملاً خشک شود و نبشی به دیوار متصل شود، صبور باشید، زمان خشک شدن ممکن است تا چند ساعت یا حتی یک روز به طول بینجامد .

همچنین برای سفارش و اطلاعات بیشتر می‌توانید با شماره ی زیر در ارتباط باشید .

09120207276

راهنمای خرید و انتخاب نبشی استیل دکوراتیو

برای خرید تسمه استیل ، عوامل مهمی است که حتما باید به آنها توجه کنید تا بعدا از خرید خود پشیمان نشوید ، در زیر به برخی از فاکتور های مهم آن اشاره می‌کنیم :

  1. رنگ

شاید بتوان گفت اصلی ترین عامل در خرید نبشی استیل که باید بدان دقت شود ، رنگ آن است . باید با دقت بررسی کنید که چه رنگی به دکوراسیون خانه یا محل استفاده نبشی می‌آید . گروه صنعتی توپراک در 8 رنگ متنوع مات و براق (دودی ، رزگلد ، نقره ای ، طلایی) نبشی استیل نگیر تولید می‌کند .

2.جنس

دقت داشته باشید که به دلیل حساسیت استفاده از نبشی و امکان قرارگیری آن در معرض آب ، باید جنس آن ضد زنگ بوده که پس از مدتی زنگ نزند و ظاهر نازیبایی به خود نگیرد . نبشی های استیل تولید شده در گروه صنعتی توپراک از استیل ضد زنگ 304 نگیر وارداتی (ساخت تایوان ) می‌باشد .

3. سایز

شاید بتوان گفت اصلی ترین عامل در خرید نبشی استیل که باید بدان دقت شود ، رنگ آن است . باید با دقت بررسی کنید که چه رنگی به دکوراسیون خانه یا محل استفاده نبشی می‌آید . گروه صنعتی توپراک در 8 رنگ متنوع مات و براق (دودی ، رزگلد ، نقره ای ، طلایی) نبشی استیل نگیر تولید می‌کند .

 

قیمت نبشی استیل روکار در 10 سایز متنوع

این گروه صنعتی به واسطه سابقه‌ی 20 ساله‌ی خود تبدیل به یک برند شناخته شده در صنعت ساختمان شده است . این شرکت اولین کارخانه در زمینه عرضه تخصصی مقاطع دکوراتیو استیل و آلومینیوم است .

فاکتور هایی که این کارخانه تولیدی را متمایز کرده است ، توان تولید بیش از 1000 نوع محصول با در اختیار داشتن 2 خط تولید مقاطع استیل، 3 خط تولید پروفیل آلومینیوم ، 2 خط پاشش رنگ و کادر متخصص و مجرب خود قادر به تولید انواع آلیاژ های بیلت آلومینیوم ، تولید انواع مقاطع پروفیل آلومینیوم و استیل به صورت رنگ شده درانواع مختلف رنگ می باشد .

تنوع رنگی مقاطع ساخت این مجموعه بسیار پرطرفدار است چرا که تنوع سایز و رنگ های مقاطع استیل و آلومینیوم توپراک را به راحتی نمی‌توان پیدا کرد .

همچنین توپراک در سراسر ایران نمایندگی دارد ، شما هموطن عزیز در هر کجای ایران که باشید به راحتی قادر به خرید محصولات با کیفیت ما خواهید بود .

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *