تسمه استیل دکوراتیو

خرید و قیمت تسمه استیل دکوراتیو

کاور تسمه استیل دکوراتیو
زمان مطالعه: 5 دقیقه

فهرست مطالب

کاربردهای تسمه استیل دکوراتیو

تسمه استیل دکوراتیو بیشتر در ساخت نما و دکوراسیون داخلی مدرن کاربرد دارد، اما کاربردهای آن در موارد زیر نیز دیده می‌شود:

ساخت درب و پنجره
ساخت نرده راه پله
ساخت میز و صندلی
خودروسازی
دکوراسیون داخلی آسانسور
ساخت لوازم‌خانگی

قیمت تسمه دکوراتیو در 10 سایز

تسمه استیل دکوراتیو چگونه ساخته می‌شود؟

تسمه استیل دکوراتیو از جنس استیل ضد زنگ ساخته می‌شود. برای ساخت آن، ابتدا باید ورق استیل را به عرض مورد نظر برش داد. سپس با استفاده از دستگاه‌های خاص، ورق استیل را به شکل تسمه‌ای خمیده و شکل داده می‌شود. در نهایت، تسمه استیل با روش‌های مختلفی مانند تراش، خشک کردن و پولیش کردن، به شکل نهایی خود در می آید .

تسمه استیل هم با روش‌های نورد گرم و سرد، و هم با روش ماشینکاری تولید می‌شود. تسمه‌هایی که از روش ماشینکاری تولید می‌شوند، کیفیت بالاتر و تلرانس کمتری دارند.

این در حالیست که تسمه‌های تولید شده از نورد گرم و سرد، به دلیل استفاده از آلیاژ بازیافتی فولاد تولید می‌شوند و طی فرآیند ذوب تبدیل به شمش فولاد شده و پس از آن با نورد سرد و گرم شکل گرفته و قالب زنی می‌شوند.

در مقابل تسمه استیل ماشینکاری، به سبب استفاده از انواع ورق استیل (stainless steel) کیفیت خود ورق را داشته و با استفاده از روش ماشینکاری، قابلیت ماشینکاری خوبی دارند و تلرانس آن به صفر نزدیک‌تر می‌باشد .

در چه ضخامت و رنگ هایی تسمه استیل دکوراتیو وجود دارد؟

تسمه استیل دکوراتیو در ضخامت‌های 0.4 الی 20 میلی‌متر و در عرض‌های 20 الی 200 میلی‌متر قابل تهیه است .

تسمه استیل دکوراتیو کارخانه توپراک از 10 تا 100 میلی متر و طول 2.44 متر تولید می‌شود . لازم به ذکر است که ابعاد به سایز دلخواه شما و در تعدادبه سفارش شما در گروه صنعتی توپراک نیز تولید می‌شود .

تسمه ها در رنگ های طلایی ، دودی ، نقره ای و رز گلد به صورت مات و براق تولید می‌شود .

برای دیدن محصولات بیشتر کلیک کنید .

قیمت تسمه دکوراتیو در 10 سایز

آیا تسمه استیل دکواتیو زنگ میزند؟

استیل یا فولاد ضد زنگ (Stainless Steel) نوعی فولاد آلیاژی است که در ترکیب شیمیایی خود علاوه‌بر عناصری همچون نیکل، منگنز، مولیبدن و… دارای مقادیر قابل توجهی عنصر کروم است. در منابع علمی به فولادی که حاوی بیش از 10.5 درصد عنصر کروم باشد، استیل گفته می‌‌شود. بطورکلی گریدهای مختلف استیل حاوی 11 تا 20 درصد عنصر کروم هستند. بنابراین، تسمه استیل دکوراتیو نیز به دلیل اینکه حاوی کروم، زنگ‌نمیزند.

گروه صنعتی توپراک در تولید محصولات استیل خود از استیل ضد زنگ نگیر 304 تولید کشور تایوان استفاده می‌کند .

ویژگی های تسمه استیل

تسمه استیل، از فولاد آلیاژی استیلنس تولید می‌شود. برخی از خواص این فولاد آلیاژی عبارتند از:

مقاومت خوب در برابر ضربه
تحمل وزن زیاد
مقاومت استحکامی بالا
مقاومت در برابر دماهای بالا و پایین
ضد زنگ بودن
انعطاف خوب
قابلیت سوراخ‌کاری 

پرکاربرد‌ترین نوع تسمه‌ها ،استیل 304 است. همچنین گرید‌های دیگری هستند که از دیگر اقسام خانواده ۳۰۰ و ۴۰۰ ساخته می‌شوند.

همگی این ورق‌ها ضد زنگ و خوردگی هستند. البته ورق استیل 304 و ورق استیل 316 خاصیت نگیر هم دارند، یعنی جذب آهنربا نمی‌شوند. می‌توان گفت تسمه استیل 316، پرکاربرد‌ترین گرید تسمه‌های استیل است.

چرا که در برابر عوامل خارجی مقاومت و استحکام بالایی دارد، همچنین مقاوم در برابر دماهای بالا است و می توان از آن در کوره‌ها و مقاطع مختلف تحت دما و فشار زیاد استفاده کرد. قابلیت جوش بسیار خوب موجب می‌شود تا از این محصول در طیف گسترده‌ای از مصارف ساخت و ساز نیز استفاده شود.

تسمه استیل دکوراتیو نسبت به سایر مواد پوشش دهنده در برابر اکسیداسیون مقاوم تر است. محو و فرسوده نمی شود، رنگ آن تغییر نمی کند و کدر نمی شود. می توان آن را تا 90 درجه بدون شکستن خم کرد. به راحتی می توان آن را تمیز کرد. این ماده بهداشتی و بسیار مناسب برای موسسات بهداشتی است.

از آنجایی که عمر طولانی دارد، فعالیت های نوسازی را به صفر می رساند. درجه سختی بالای 80 rc است. عمر موادی که پوشش می دهد را افزایش می دهد. ورق فولادی ضد زنگ در هر زمینه ای که تکنولوژی و توسعه وجود دارد استفاده می شود. همچنین ماده بسیار با ارزشی است که می توان آن را 100% بازیافت کرد. با فناوری در حال توسعه، زمینه استفاده و فعالیت ورق فولاد ضد زنگ نیز به سرعت گسترش می یابد.

مرحله اول

ثبت سفارش کالای مورد نظر

مرحله دوم

با ثبت سفارش ما با شما تماس خواهیم گرفت

مرحله چهارم

ارسال بار در اسرع وقت

تولید کنندگان جهانی تسمه استیل 

از جمله بزرگترین کشورهای تولید کننده این محصولات می‌توان به آفریقای جنوبی (برند Columbus)، اسپانیا (برند Acerinox)، تایوان (برندهای YC و YLC)، کره جنوبی (برند Posco) و چین (برند Tisco) اشاره نمود.

همانطور که اشاره کردیم، انواع استنلس استیل دکوراتیو به صورت وارداتی در بازار موجود هستند. به همین علت، قیمت این محصولات وابسته به قیمت روز ارزهای بین‌المللی، متغیر می‌باشد.

شما همواره می‌توانید از طریق ارتباط با کارشناسان ما از قیمت به روز انواع تسمه استیل دکوراتیو آگاه شوید.

روش نصب تسمه استیل

برای نصب تسمه استیل، ابتدا باید محل نصب تسمه را تمیز کرده و سپس تسمه را به محل مورد نظر بچسبانید. برای این کار، می‌توانید از چسب دو طرفه  یا چسب آکواریوم استفاده کنید. در صورتی که تسمه را به صورت پیچیده نصب کنید، می‌توانید از پیچ و مهره استفاده کنید. همچنین، برای نصب تسمه استیل، باید از ابزار مناسبی مانند چکش و پلاستیک‌های نگهدارنده استفاده کنید .

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *